Over ons
Actor adviseert en ondersteunt besturen van pensioen- en arbeidsmarktfondsen, en van cao-partijen. Dit doen wij met ruim 70 enthousiaste professionals. De medewerkers van Actor zijn deskundig, verbindend, betrouwbaar en gedreven. Als secretaresse kom je te werken in een team van 11 medewerkers. Het team bestaat uit beleidsadviseurs, relatiebeheerders, twee secretaresses en een manager. Actor heeft een open cultuur waarbij waardering voor talent voorop staat. Wij geloven dat al onze medewerkers moeten doen waar zij goed in zijn en de ruimte moeten krijgen hun interesses en capaciteiten verder te ontwikkelen. In ons moderne kantoorpand vlak bij de A12, maken we gebruik van de nieuwste technologieën om onze klanten optimaal van dienst te zijn.

Jouw rol
Als secretaresse werk je nauw samen met onze relatiebeheerders en beleidsadviseurs. Jouw belangrijkste taken zijn het maken van afspraken en het plannen van vergaderingen, samenstellen en verzenden van vergaderstukken. Het up to date houden van gegevens van onze relaties en besturen in ons systeem en bij de Kamer van Koophandel. Samen met de relatiebeheerders zorg je ervoor dat de besturen van onze opdrachtgevers optimaal worden ondersteund.

Werkzaamheden
Je plant afspraken onder andere via datumprikkers en stemt hierover af met collega’s en opdrachtgevers. Je organiseert zowel externe als interne vergaderingen en bijeenkomsten en zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is. Je zorgt voor ondersteuning bij het samenstellen en verzenden van vergaderstukken. Daarbij maak je gebruik van verschillende digitale platforms zoals iBABS, OurMeeting en meer. Je beheert mede de agenda’s van je collega’s en bent betrokken bij onboarding van nieuwe bestuurders van onze opdrachtgevers. Je zorgt dat alle gegevens up to date zijn van onze opdrachtgevers bij ons in het systeem maar ook bij de Kamer van Koophandel.

Wat we zoeken:

  • Je hebt MBO+ / HBO werk- en denkniveau.
  • Je kunt goed kunnen plannen, organiseren en prioriteren en je hebt oog voor detail
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief samen te werken in een team.
  • Je bent gedreven om te leren in een complexe en een veranderende omgeving.
  • Je hebt een goede beheersing van MS Office en bent handig met digitale systemen

Wat wij bieden:

  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin je jouw vaardigheden kunt ontwikkelen en uitbreiden en waar je jouw eigen verantwoordelijkheden hebt.
  • Mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling.
  • Een competitief salaris tussen € 3.200 en € 4.100 bruto per maand, afhankelijk van ervaring en opleiding.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 8% vakantiegeld,
  • 25 vrije dagen plus 13 roostervrije dagen, en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Mogelijkheid tot thuiswerken met een goede thuiswerkplek en flexibele werktijden.
  • Ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden om jouw vaardigheden verder te verbeteren.
  • Een contract voor de duur van een jaar, met de intentie tot verlenging naar een vast dienstverband.
  • Reiskostenvergoeding en een goede pensioenvoorziening.
  • Een open en collegiale werksfeer waarin jouw ideeën worden gewaardeerd en gestimuleerd.
  • Een inspirerende werkomgeving in ons nieuwe kantoor nabij de A12.

Solliciteren:
Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw loopbaan? Stuur dan jouw motivatiebrief en cv naar HRM (HRM@actor.nl). Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Jeroen Verweij (Manager Arbeidsmarkt) op jeroen.verweij@actor.nl.

Bezoek ook onze website www.actor.nl voor meer informatie over onze organisatie.

We kijken ernaar uit om van je te horen en jou te verwelkomen in ons team van gedreven professionals!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.